You Are Part Of My Life

Sunday, October 25, 2009

我的家庭!!!!!!!!!


大家一定很好奇我的家人是不是像我那么高呢.....哈哈..大家看了之后就知道了//////////

今年的新年真的好热闹,因为3年都没有回来过年的大姐也回来了...还有我的4叔公一家也到齐了...可是这么热闹的场景我亲爱的婆婆竟然再也看不到了....
我们这一家成立已经有37年了可是这是我们第一次一起拍全家福......^_^
澳洲婆 (我大姐) 与可爱的mikal (我的侄儿)


Ireally happy that can be one of the member in this family, even thought im not from a very wealthy family but money does mean anything because whati get in this family is true love, happy, and truly care....love u all....

No comments:

Post a Comment