You Are Part Of My Life

Thursday, October 29, 2009

非常感谢给我这个机会。。。。。。。。

WOW....颜薇恩。。。MYFM 当红的DJ....天呀当我被通知要和颜薇恩一起拍最新一期的新潮杂志时,我真的无法想像可以和颜薇恩一起拍。。OMG I REALLY CANNOT BELIEVE LOH...COZ SHE IS SO SO SO POPULAR IN MALAYSIA AND IM JUST NEW IN THIS INDUSTRY.....HAIZ BUT BY THE WAY 我非常感谢给大家给我这个机会。。。I WILL WORK HARD。。。。。

1 comment: